Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


ini kita buat..bc dan fondant serta kek oren kenit..he he
Mail this Foto to a friend
Search BoardTracker for..
ini kita buat dan



Next >
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Friday, 7-Nov-2008 10:40
Anak Bongsu Mak Temah Kahwin Dan Abah Masuk HUKM
Salah satu sebab yang mengapa boxhousestudio lambat kongsi cerita dan gambar-gambar di fp ni sebab abah jatuh dari motornya dan dimasukkan ke HUKM dan tangan kirinya...tak lah patah tapi perlu dibersihkan kerana penuh pasir melekat-lekat pada dua lubang di kulit tangannya..abah sudah berumur tujuh puluh lebih tahun..bukan la sebab mengajar masak...jangan terkeliru pula ya kawan-kawan...bebudak yang ambil SPM di entry sebelum tu anak murid kanda boxhousestudio...boxhousestudio bukan guru sekolah...teringin nak jadi pengetua tapi tiada rezeki...ewah LOL ...emm bercerita mengenai abah, di kala ini sudah beransur pulih..tapi jangan tak tahu lepas keluar HUKM berehat sehari dirumah...dimasukkan pula ke GH KL..hah tu dia...ini sebab ke dua terputus hubungan nak berfp...sampai satu tahap boxhousestudio pula terseliuh kaki kerana tak perasaan lantai yang bertingkat...waktu terkena tu bukan main terror...boleh bingkas bangun...dan jalan cam biasa...tapi tuhan sahajalah yang tahu..terbaring tiga hari..sampai ber x-ray la kaki kiri ni...la ni jalan macam robot sikit...sikit je... LOL ..eh kemana melalut bercerita ni box?... :-D ..ok ok..nak cerita pasal anak perempuan mak temah kahwin...boleh pulak selit kisah sakit... ;-) ..jom lah tengok gambar yg sempat dirakamkan


ini tanda ingatan dari kita buat mak temah dan anaknya yang sangat la rajinnya tu..

yang pasti abah sedang berduka dan diwaktu yang sama ada yang sedang bersuka...anak perempuan bongsu mak temah kahwin...tahniah Intan..semoga berkekalan sehingga ke syurga..InshaALLAH... tak sempat makan boxhousestudio kat rumah mak temah, sibuk ambil gambar dan ramai sungguh kenalan yang bertahun tak jumpa, bertemu semula...Alhamdulillah dan rasa sangat terharu...
Lepas tu Boxhousestudio sefamili bergegas ke HUKM gi tengok Abah dan dengar cerita dari Mak...kesian mereka berdua..nasib baik adik serta menant abah dan mak dah sedia menunggu coz depa dekat ...lega rasa... :-)



© Pidgin Technologies Ltd. 2016