Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


choc chip banana muffin
Mail this Foto to a friend
Search BoardTracker for..
choc chip banana
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Tuesday, 27-Jan-2009 05:58
Choc Chip Banana Muffin

Choc Chip Banana Muffin
psst tapi choc chip nya boxhousestudio tak taruh...next entry boxhousestudio taruh k...tak taruh pun sodap..cuba la...ni pakai pisang berangan...maklang ulampegaga dah buat, mamafami pun dah buat...rata-rata siapa yang mencuba pasti naik membumbung muffinnya.... ;-)



Choc Chip Banana Muffin
Source : all recipe.com (resepi 5 bintang nih!!..cuba lah.. ;-) )

Bahan
1 3/4 cwn tepung gandum
3/4 cwn gula
1 st b/powder
1 st b/soda
1/2st garam
1 biji telur
1/2 cwn minyak msk
1/2 cwn plain yogurt
1st esen vanilla
1 cwn mashed ripe bananas (yang ini boxhousestudio guna pisang berangan)
3/4 cwn choc. chips (lain kali boxhousestudio taruh ya)

Cara
In a large bowl, combine tepung,gula, bpowder, bsoda dan garam. In another bowl, combine telur, minyak, yogurt and vanilla dan masukkan bhn kering tadi dan gaul. Mskkan bananas and chocolate chips. Bakar dengan suhu 170 selama 15-20'.



yang ini boxhousestudio guna bekas muffin yang besar tu...sebijik tu, kenyang... :-D ..nak ke?.. LOL

oh ya boxhousestudio baru naik kan rumah lagi satu..nanti gi la jenjalan ...ni alamat rumah boxhousestudio
http://boxhousestudio.blogspot.com...
alla rumah baru ... banyak yang perlu di tambah-tambah tu... LOL

© Pidgin Technologies Ltd. 2016